Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Projekt "RównoWażni"

Loga Projektu

W Przedszkolu Miejskim nr 202 w Łodzi jest realizowany Projekt nr FELD.08.06-IZ.00-0014/23 „RównoWażni” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

Projekt realizowany jest w okresie od 01.04.2024 r. do 31.03.2026 r.

Całkowita wartość projektu wynosi: 829.167,38PLN

w tym dofinansowanie w wysokości: 746.250,64 PL

wkład własny w wysokości: 82.916,74 PLN

Zadania realizowane w projekcie:

  1. Utworzenie ogródka terapeutycznego oraz zakup sprzętów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji w Przedszkolu Miejskim nr 202 wysokiej jakości kształcenia,
  2. Doskonalenie kompetencji/kwalifikacji nauczycieli Przedszkola Miejskiego nr 202,
  3. Doskonalenie kompetencji/kwalifikacji nauczycieli Przedszkola Miejskiego nr 202 cz. II,
  4. Poznajemy Świat Matematyki z Froeblem to kształtowanie i rozwijanie u dzieci kompetencji kluczowych, społecznych i uniwersalnych,
  5. Zajęcia matematyczne „Kodowanie z pomysłem" to kształtowanie i rozwijanie u dzieci kompetencji kluczowych, społecznych i uniwersalnych,
  6. Zajęcia z zakresu edukacji przyrodniczo-ekologicznej, to kształtowanie i rozwijanie u dzieci kompetencji kluczowych, społecznych i uniwersalnych,
  7. Trening Umiejętności Społecznych to dodatkowe zajęcia wspierające wyrównywanie stwierdzonych deficytów,
  8. Ogólnorozwojowy trening funkcji poznawczych to dodatkowe zajęcia indywidualne wspierające wyrównywanie stwierdzonych deficytów,
  9. Logorytmika „Ruch-słuch-słowo” to dodatkowe zajęcia wspierające wyrównywanie stwierdzonych deficytów,
  10. Skorelowana terapia EEG-Biofeedback i terapia światłem AVS PSIO to dodatkowe zajęcia indywidualne wspierające wyrównywanie stwierdzonych deficytów,
  11. Terapia ręki to dodatkowe zajęcia indywidualne wspierające wyrównywanie stwierdzonych deficytów,
  12. „Muzykoterapia w zabawie” to dodatkowe zajęcia wspierające wyrównywanie stwierdzonych deficytów,
  13. Zajęcia Terapii Integracji Sensorycznej to dodatkowe zajęcia indywidualne wspierające wyrównywanie stwierdzonych deficytów,
  14. Terapia słuchowa metodą Tomatisa to dodatkowe zajęcia wspierające wyrównywanie stwierdzonych deficytów.

Cel projektu

Celem projektu jest zwiększenie jakości edukacji w Przedszkolu Miejskim nr 202 w Łodzi (PM/202) ukierunkowane na wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, poprzez podniesienie kompetencji/kwalifikacji 16 n-li przedszkola, utworzenie i wyposażenie ogródka terapeutycznego, doposażenie pomieszczeń oraz poprzez organizację dla 180 dzieci objętych edukacją w przedszkolu dodatkowych zajęć w zakresie wyrównywania stwierdzonych deficytów

Naszym celem jest dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami, realizacja dodatkowej specjalistycznej oferty edukacyjnej umożliwiającej dziecku z niepełnosprawnością udział w wychowaniu przedszkolnym, poprzez wyrównanie deficytu wynikającego z niepełnosprawności oraz realizacja zajęć rozwijających kompetencje cyfrowe, matematyczne, przyrodnicze wszystkich dzieci.

Każde dziecko z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego oraz z orzeczeniem o niepełnosprawności ma prawo do nauki, zabawy i opieki w przedszkolu ogólnodostępnym, w związku z tym powinny one liczyć na zagwarantowanie im realizacji tych praw, poprzez dobrze zorganizowany system pomocy i wsparcia.

Chcemy zapewnić dostęp do pełnego zakresu oferty edukacyjnej i umożliwić pełną integrację społeczną wszystkich dzieci tak, aby dzieci z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego mogły włączyć się do życia społecznego i aktywnie w nim uczestniczyć.

Aby proces pełnego rozwoju przebiegał prawidłowo, niezbędne jest dostosowanie placówki, doposażenie istniejącej bazy dydaktycznej w pomoce i sprzęt terapeutyczny, a także specjalistyczna wiedza nauczycieli dotycząca specjalnych potrzeb edukacyjnych .

Przedszkole ogólnodostępne powinno być przygotowane do przyjęcia każdego dziecka.

Dzięki Edukacji włączającej, która stawia sobie za cel usuwanie wszelkich przeszkód i barier, nasze przedszkole będzie przystosowane do efektywnego kształcenia dzieci o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych i możliwościach psychofizycznych.

Dokumenty rekrutacyjne