Plan dnia
6:00 – 8:20 Zabawy dowolne, w kącikach zainteresowań. Kontakty i rozmowy indywidualne. Zabawa poranna.
8:20 – 9:00 Przygotowanie do śniadania. Czynności kształtujące nawyki higieniczne. Śniadanie.
9:00 – 10:00 Zajęcia dydaktyczne. Zabawy aranżowane przez nauczyciela, ukierunkowane na różnorodne aktywności dzieci z poszczególnych obszarów edukacji przedszkolnej.
10:00 – 10:50 Zabawy na świeżym powietrzu dostosowane do potrzeb i zainteresowań dzieci. Zabawy ruchowe, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze.
10:50 – 11:20 Zabawy proponowane przez nauczyciela. Zabawy dowolne kierowane. Zajęcia indywidualne lub w małym zespole o charakterze wyrównawczym, korekcyjnym, stymulującym.
11:20 – 12:00 Przygotowanie do obiadu. Czynności kształtujące nawyki higieniczne. Obiad.
12:00 – 12:30 Odpoczynek. ćwiczenia relaksacyjne, wyciszające, słuchanie literatury dziecięcej, muzykoterapia. (Maluszki odpoczywają dłużej)
12:30 -14:20 Zabawy proponowane przez nauczyciela. Zabawy dowolne kierowane. Zajęcia indywidualne lub w małym zespole o charakterze wyrównawczym, korekcyjnym, stymulującym. Zabawy ruchowe na świeżym powietrzu (na sali) dostosowane do potrzeb i zainteresowań dzieci. Zabawy dowolne, w kącikach zainteresowań.
14:20 – 15:00 Przygotowanie do podwieczorku. Czynności kształtujące nawyki higieniczne. Podwieczorek.
15:00 – 17:00 Zabawy wspierające rozwój z wykorzystaniem różnorodnych pomocy dydaktycznych. Praca kompensacyjno – stymulująca. Kontakty i rozmowy indywidualne.