Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Tacy sami

W Przedszkolu Miejskim nr 202 w Łodzi, ul. Sędziowska 8/10 realizowany jest Projekt konkursowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020„ Tacy sami”.
Cele projektu:
    Podniesienie efektywności wsparcia  dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego oraz wszystkich 245 dzieci uczęszczających do PM Nr 202 , poprzez organizację zajęć terapeutycznych i dodatkowych, zakup specjalistycznego wyposażenia i pomocy oraz podniesienie kwalifikacji i kompetencji  n-li pracujących
z dziećmi z SPE, niepełnosprawnościami oraz deficytami wielokierunkowymi wymagającymi wsparcia.
   Zapewnienie  dostępności do pełnego zakresu oferty edukacyjnej  i umożliwienie pełnej integracji społecznej wszystkich dzieci tak, aby szczególnie dzieci z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego mogły włączyć się do życia społecznego i aktywnie
w nim uczestniczyć .
      Aby proces pełnego rozwoju przebiegał prawidłowo, niezbędne jest dostosowanie placówki, doposażenie istniejącej bazy dydaktycznej o pomoce i sprzęt terapeutyczny,
a także specjalistyczna wiedza nauczycieli dotycząca specjalnych potrzeb edukacyjnych .
      W celu poszukiwania optymalnych rozwiązań do pracy terapeutycznej proponujemy zajęcia korekcyjno- kompensacyjne:
- „Aktywne słuchanie muzyki wg. Batti Strauss”,
- Zajęcia terapeutyczne „ Zwinne rączki”,
- „Zajęcia logorytmiczne- ruch, słuch, słowo”,
-  Terapię światłem AVS,
- Terapię słuchową metodą Tomatisa poszerzoną o diagnostykę Testem Uwagi Słuchowej 
    z wykorzystaniem audiometru Tomatis TLTS,
- „Ogólnorozwojowy trening funkcji poznawczych”,
- Integrację Sensoryczną, terapię zaburzeń przetwarzania sensorycznego- zajęcia specjalistyczne w Sali Doświadczania Świata
- zajęcia- „TUS” -trening umiejętności społecznych.
  Dzięki zaplanowanym szkoleniom i studiom podyplomowym, będziemy
w stanie zapewnić wielospecjalistyczną i kompetentną pomoc wykwalifikowanej kadry pedagogicznej.
   Placówka będzie przystosowana do efektywnego kształcenia dzieci o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych i możliwościach psychofizycznych, bowiem edukacja włączająca zgodnie z priorytetami MEN stawia sobie za cel usuwanie wszelkich przeszkód i barier,
 które stoją na drodze optymalnego rozwoju każdego dziecka .

Harmonogram

Harmonogram2